SoftSol loader
Postaw na nowoczesność i usprawnij działanie
swojej firmy z systemem Comarch ERP.

Skontaktuj się z naszym ekspertem lub zadzwoń 22 880 45 45.

  •  

Bądź na bieżąco



STRONA GŁÓWNA / AKTUALNOŚCI / SYSTEM ERP SPECJALNIE DLA BIURA RACHUNKOWEGO? – COMARCH ERP OPTIMA


System ERP specjalnie dla Biura Rachunkowego? – Comarch ERP Optima

System ERP specjalnie dla Biura Rachunkowego? – Comarch ERP Optima

System Comarch ERP Optima Biuro Rachunkowe został stworzony pod kątem specyficznych wymagań pracy biur rachunkowych i doradców podatkowych, którzy potrzebują wykonać pewne operacje w sposób seryjny.

Moduł ten stanowi panel wspierający codzienną pracę księgowego w odniesieniu do wielu lub wszystkich obsługiwanych klientów. Biuro rachunkowe jest modułem w pełni zintegrowanym z programem Comarch ERP Optima, dzięki czemu dane wprowadzane do programu są na bieżąco synchronizowane, a księgowy może rozpocząć pracę dla różnych klientów bez konieczności dodatkowego logowania.

Posiada Certyfikat Zgodności z Ustawą o Rachunkowości oraz najnowsze aktualizacje.

Comarch ERP Optima dla Biur Rachunkowych – poznaj jego moduły

Internetowa wymiana dokumentów – wszystkie dokumenty znajdziesz w jednym miejscu. Koniec z przeklikiwaniem się między programami!

Comarch Moje Biuro Rachunkowe – to aplikacja mobilna, która pozwala na wystawianie faktur za pomocą telefonu. Co więcej, możesz także dodawać faktury kosztowe wprost ze zdjęcia do systemu.

Comarch BI Point Manager – usługa ta pobiera dane z ERP Optimy i konwertuje je do odpowiednich modułów analitycznych, przez co użytkownicy mogą korzystać z treści w formie raportów.

Analizy BI – ten moduł pozwoli na tworzenie raportów w wielu bazach firmowych jednocześnie. Dzięki temu znacznie usprawni wszelkie procesy w całym przedsiębiorstwie.

Obsługa PPK – za pomocą specjalnej aplikacji możesz przeprowadzić obsługę PPK, a także wysłać niezbędne dane do odpowiedniej instytucji finansowej tylko za pomocą wymiany dokumentów.

Back up danych – za pomocą narzędzi takich jak Comarch myPoint, IBARD, DMS, HRM oraz OCR wszystkie informacje znajdziesz w chmurze!

Środki trwałe – stworzysz w swoim biurze rachunkowym dzięki temu plany amortyzacji, arkusze inwentaryzacyjne czy też rejestr historii środka trwałego.

Płace i kadry – to narzędzie samodzielnie będzie wyliczało składki ZUS, nalicza deklaracje podatkowe, a także współpracuje z programem Płatnik. Z powodzeniem dokonasz też w nim korekty listy płac czy wyślesz za jego pośrednictwem e-deklaracje do Urzędu Skarbowego.

Księga podatkowa – pozwoli na sprawne rozliczenie się z Urzędem Skarbowym.
Księga handlowa – to moduł, dzięki któremu wszystkie procesy księgowania zostaną zautomatyzowane.

Jakie korzyści płyną z wdrożenia Comarch ERP Optima dla Biur Rachunkowych?

Przede wszystkim stała kontrola oraz wgląd do każdego obszaru działalności firmy. Program wspiera proces podejmowania zarówno strategicznych, jak i operacyjnych decyzji dzięki kompleksowym raportom i analizom. Oszczędza czas i minimalizuje pomyłki. Pomaga usprawnić obieg dokumentów oraz zwiększa automatyzację wielu procesów, co jest niezwykle ważne w biurach rachunkowych.


Formularz kontaktowy

  •