Skontaktuj się z naszym ekspertem lub zadzwoń 22 880 45 45.
Za każde skuteczne polecenie zyskasz 10% wartości pierwszego zakupu oprogramowania, a Twój Klient w cenie programu otrzyma dostęp i możliwość korzystania z 4 szkoleń elektronicznych, które będą dostępne na Indywidualnych Stronach Klientów.
Zaufało nam już ponad 70 000 Klientów, co klasyfikuje Comarch ERP Optima jako jeden z najchętniej wybieranych programów do obsługi małych i średnich firm.
Regulamin promocji dostępny TUTAJ>>
Modułowość programu Comarch ERP Optima umożliwia dobór narzędzi wspierających różne obszary działalności, dopasowując się do specyfiki i profilu Twojej firmy. Integracja modułów i szybki przepływ danych ułatwiają procesy zarządcze oraz dostarczają mierzalnych korzyści biznesowych.
Zapoznaj się z funkcjonalnościami modułu KSIĘGOWOŚĆ
Księga Przychodów i Rozchodów oraz Ewidencja Ryczałtowa pozwala na:
Moduł Księga Podatkowa pozwala na:
Moduł Księga Handlowa Plus dodatkowo pozwala na:
Moduł Comarch ERP Optima Płace i Kadry umożliwia:
Moduł Comarch ERP Optima Płace i Kadry Plus posiada dodatkowe funkcje, takie jak:
Comarch HRM
Comarch HRM to aplikacja do zarządzania czasem pracy i urlopami, delegacjami, jak również szkoleniami i ocenami okresowymi, współpracująca z Comarch ERP Optima Płace i Kadry, Comarch ERP XL Kadry i Płace. Z aplikacji Comarch HRM można korzystać na komputerze, laptopie, tablecie oraz smartfonie. Program dynamicznie dopasowuje się do rozmiaru ekranu urządzenia, na którym jest wyświetlany. Aplikację może również skonfigurować w modelu usługowym w chmurze Comarch.
Moduł ten zawiera wszystkie funkcjonalności modułu Faktury, ponadto umożliwia efektywne zarządzanie towarami w magazynie oraz wystawianie różnorodnych dokumentów handlowych i magazynowych, takich jak:
Najważniejsze funkcje modułu Handel
Comarch Mobile Inwentaryzacja
Dzięki aplikacji, telefon z wbudowanym aparatem może pełnić funkcję przenośnego skanera kodów kreskowych oraz kolektora danych. Podstawowe funkcje aplikacji:
Comarch ERP Optima Detal:
Moduł stworzony z myślą o punktach sprzedaży detalicznej. Umożliwia wystawianie paragonów oraz powiązanych z nimi faktur sprzedaży. Łatwa obsługa, współpraca z ekranami dotykowymi i czytnikami kodów kreskowych oraz czytelny interfejs, czyni z okna sprzedaży detalicznej doskonałe narzędzie do pracy w sklepach, punktach gastronomicznych czy firmach handlowych. Aplikacja jest zintegrowana z pozostałymi modułami Comarch ERP Optima, z którymi współpracuje podczas prowadzenia sprzedaży.
Współpraca z modułem Kasa Bank
Moduły handlowe współpracują z modułem Comarch ERP Optima Kasa Bank, który umożliwia przepływ środków pieniężnych w firmie. Pozwala na uzyskanie informacji na temat kondycji finansowej przedsiębiorstwa, rzeczywistych źródeł uzyskiwanych przychodów, a także ponoszonych kosztów, czy też stanu bieżących należności i zobowiązań.
Funkcjonalność modułu Comarch ERP Optima CRM obejmuje:
Dodatkowo moduł Comarch ERP Optima CRM Plus zawiera mechanizm automatycznej windykacji należności oraz możliwość tworzenia ankiet.
Comarch ERP Optima Obieg Dokumentów
Moduł Comarch ERP Optima Obieg Dokumentów pozwala na gromadzenie i łatwe katalogowanie każdego rodzaju dokumentów firmowych oraz ich swobodne wyszukiwanie. Dodatkowo za pomocą tego modułu można zdefiniować i dostosować do własnych potrzeb proces obiegu dokumentów.
Comarch ERP Optima Serwis
Moduł Comarch ERP Optima Serwis dedykowany jest dla firm świadczących usługi, a także serwisujących sprzedawane towary. Moduł Comarch ERP Optima Serwis może współpracować z modułem Comarch ERP Optima Faktury oraz z modułem magazynowym Comarch ERP Optima Handel / Handel Plus (w zakresie pobierania części z magazynu).
Zadaniem Comarch OCR jest rozpoznanie danych (np. kontrahentów, kwoty netto / brutto, opisy, VAT oraz numery faktur) przy użyciu tej technologii z zeskanowanych faktur, a następnie przeniesienie rozpoznanych danych do oprogramowania księgowego np. do rejestrów VAT.
Wzrost efektywności pracy
Comarch OCR odczytuje dane z dokumentów z 87% skutecznością! Rozczytał i skatalogował już 8 mln stron.
Redukcja kosztów
Oszczędzaj czas i ograniczaj błędy przy ręcznym wprowadzaniu faktur do systemu księgowego.
Dostępność i wygoda
OCR jest dostępny bezpośrednio z poziomu systemu Comarch ERP lub innego oprogramowania księgowego dzięki API.
Usługa Comarch OCR, wykorzystując zaawansowane, autorskie algorytmy, także z elementami sztucznej inteligencji, analizuje dostarczony plik graficzny i rozpoznaje na nim tekst. Po zmianie obrazu na tekst i odczytaniu z niego danych merytorycznych, przypisuje je do odpowiednich kategorii – NIP, numer faktury, data, kwota netto, brutto, VAT, numer rachunku bankowego itp. Następnie przetworzona przez Comarch OCR faktura zostaje wprowadzona do systemu ERP i w dalszym etapie może być zweryfikowana, zaksięgowana i zarchiwizowana.
Poszczególne kroki procesu wyglądają następująco:
Obecnie każdy użytkownik, który ma nowe wersje Comarch ERP Optima, Comarch ERP XL oraz Comarch DMS, po podpisaniu stosownych umów, uzyska bezpłatny dostęp do pakietu DEMO 50 w ramach którego przez miesiąc może wprowadzić 50 stron. Natomiast w przypadku Użytkowników Comarch ERP XT jest możliwość wprowadzenia bezpłatnie co miesiąc 20 stron.
To wsparcie w takich obszarach biznesowych jak:
Wybierz rozwiązanie najlepsze dla Twojej firmy + Comarch
Comarch MOBILE SPRZEDAŻ
APLIKACJA DLA HANDLOWCÓW I SERWISANTÓW
Intuicyjny interfejs aplikacji ułatwia szybkie wystawianie dokumentów oraz:
VANSELLING
Przedstawiciel handlowy może także dokonywać sprzedaży bezpośredniej wraz z wydaniem towarów u klienta lub wykonaniem usługi. Aplikacja mobilna umożliwia:
DZIAŁANIA CRM
Ergonomiczny terminarz aplikacji oferuje pracownikowi mobilnemu:
PRESELLING
Comarch Mobile Sprzedaż zapewnia profesjonalną obsługę zamówień poprzez:
POZYSKANIE I UTRZYMANIE KLIENTA
W aplikacji mobilnej na smartfonie lub tablecie przedstawiciel handlowy ma dostęp do niezbędnych danych dotyczących swoich kontrahentów, między innymi do:
MONITOROWANIE
Pracownicy przebywających w terenie, dzięki aplikacji mobilnej mają możliwość:
Comarch MOBILNE ZARZĄDZANIE
ZARZĄDZANIE PRACOWNIKAMI MOBILNYM
KONTROLUJ STAN PRAC ZLECONYCH PRACOWNIKOM ZDALNYM: SERWISANTOM I HANDLOWCOM
Comarch Mobile Zarządzanie to aplikacja na tablety i smartfony umożliwiająca zarządzanie pracownikami mobilnymi, wykonanymi przez nich działaniami oraz osiągniętą sprzedażą z poziomu jednej aplikacji webowej. Korzyści to przede wszystkim:
MONITOROWANIE
Dla pracowników przebywających poza biurem istotna jest możliwość łatwej komunikacji z współpracownikami. Z kolei z punktu widzenia osób zarządzających ważną kwestią jest monitorowanie aktualnego położenia pracowników oraz tras przejazdów przedstawicieli handlowych zarejestrowane w Comarch Mobile Sprzedaż, Comarch Mobile Zakupy, czy serwisantów w Comarch Mobile Serwis.
OPTYMALNIE ZAPLANOWANY DZIEŃ PRACY
Kierownik planując działania swoim pracownikom może uwzględnić najbardziej optymalną trasę oraz czas potrzebny na przejazd. Dodatkowo można wyświetlać natężenie ruchu, co również usprawni planowanie działań.
Comarch MOBILE mPOS
APLIKACJA DLA SPRZEDAWCÓW W SKLEPACH STACJONARNYCH
Comarch Mobile mPOS to aplikacja dla sprzedawców i asystentów sprzedaży w sklepach stacjonarnych jak również sklepach typu pop-up store, czyli wyspach, kornerach lub zwykłych sklepach w galeriach handlowych, które mogę mieć charakter tymczasowy.
Korzyści z wdrożenia to przede wszystkim:
MOBILNE STANOWISKO SPRZEDAŻY
Comarch Mobile mPOS pozwala asystentom sprzedaży na możliwość wyjścia do Klienta, doradzeniu mu, prezentacji nowości oraz wystawienia dokumentu sprzedaży z dowolnego miejsca w sklepie.
Dodatkową zaletę stanowi fakt, iż smartfon bądź tablet może być połączony przez bluetooth z terminalem kart płatniczych, drukarką fiskalną oraz z zewnętrznym czytnikiem kodów kreskowych co sprawia, że całe stanowisko sprzedaży zmieści się w kieszeni i na koniec dnia może być zabrane w bezpieczne miejsce.
Comarch MOBILE SERWIS
Comarch Mobile Serwis to aplikacja dla pracowników działów serwisowych, którzy realizują przeglądy, montaż oraz naprawy własnych urządzeń jak również urządzeń sprzedanych Klientom.
Funkcjonalności usprawniające pracę serwisantów to głównie:
MONITOROWANIE
Serwisanci przebywających w terenie, dzięki aplikacji mobilnej mają możliwość:
Comarch MOBILE ZAKUPY
To aplikacja dla przedstawicieli handlowych, zakupowców oraz innych pracowników mobilnych, których głównym zadaniem jest negocjowanie najlepszych warunków handlowych u Twoich dostawców oraz rejestrowanie ofert i zamówień zakupu.
Co wyróżnia aplikację Comarch Mobile Zakupy:
USPRAWNIENIA PODCZAS WYSTAWIANIA OFERT I ZAMÓWIEŃ ZAKUPU
Intuicyjny interfejs aplikacji ułatwia szybkie wystawianie dokumentów oraz:
PLANOWANIE WIZYTY ZAKUPOWEJ
Aplikacja umożliwia skuteczne planowanie i realizowanie wizyt zakupowych w oparciu o wzorce wizyt, jakie zostały zdefiniowane w systemie. Wizyta może składać się z dowolnie nazwanych oraz wybranych elementów, a przez to jeszcze lepiej być dostosowana do Twoich potrzeb
DZIAŁANIA CRM
Ergonomiczny terminarz aplikacji oferuje pracownikowi mobilnemu:
POZYSKANIE I UTRZYMANIE KLIENTA
W aplikacji mobilnej na smartfonie lub tablecie przedstawiciel handlowy ma dostęp do niezbędnych danych dotyczących swoich kontrahentów, między innymi do:
MONITOROWANIE
Pracownicy przebywający w terenie, dzięki aplikacji mobilnej mają możliwość:
komunikowania się między sobą za pomocą aplikacji zainstalowanej na smartfonie lub tablecie
Wersja stacjonarna |
Wersja w chmurze |
Zachęcamy do zapoznania się z wersją demonstracyjną Comarch ERP Optima.
Wersja demo to program posiadający pełną funkcjonalność (wszystkie moduły: Faktury, Księgowość, Handel z Magazynem, Kadry i Płace etc.) dostępną przez okres 60 dni (rozpiętość dat pomiędzy dokumentami wystawionymi w wersji demonstracyjnej programu nie może być większa niż 60 dni). |
Wypróbuj oprogramowanie w modelu abonamentowym, oszczędzając na inwestycji w infrastrukturę IT. Zarządzaj firmą wygodnie i mobilnie poprzez przeglądarkę internetową. |
Zamów bezpłatne demo przez 60 dni | Zamów bezpłatne demo przez 30 dni |